مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 11:552017-04-30حوادث

پدرکشی حین مصرف شیشه


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوان معتاد به شیشه که پدرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ساعت 9:15 روز چهارم اردیبهشت ماه امسال یک فقره فوت مشکوک از بیمارستان الغدیر به کلانتری 136 فرجام اعلام و برابر گزارش تیم پزشکی بیمارستان مشخص شد فردی به نام علیرضا .

ط 56 ساله که از ناحیه سینه و پشت سر ، به علت اصابت ضربات جسم تیز مجروح و توسط اعضای خانواده اش به بیمارستان منتقل شده است، اما علیرغم انجام اقدامات درمانی و به علت شدت جراحات ، در بیمارستان فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و همسر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : من با پسر کوچکم در طبقه همکف خواب بودیم که ناگهان از طبقه اول سر و صدای درگیری شنیدیم، پسرم را صدا کردم که بالا برویم که ناگهان دیدم پسر بزرگترم به نام رضا 23 ساله خانه نیست و شوهرم روی پتویش خونی افتاده است.

پسر کوچکتر مقتول که 17 سال سن دارد با تأیید اظهارات مادرش به کارآگاهان گفت: بنده به همراه مادرم در طبقه پایین خواب بودیم که از سر و صدای درگیری پدر و برادرم ، از خواب بیدار شدیم، رفتیم به طبقه بالا که دیدیم پدرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرکشی حین مصرف شیشه

پدرکشی حین مصرف شیشه