مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 11:402017-04-30پزشكي

لزوم ارتقاء ارتباط استاد و دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ارتباط استاد و دانشجو باید در دانشگاه های علوم پزشکی ارتقاء یابد، گفت: یکی از مسائل مهم در این زمینه موضوع اخلاق حرفه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: دانشگاه شهید بهشتی مجموعه بزرگی است که حدود 1200 نفر عضو هیات علمی دارد و مسوولیت تربیت بیش از 12 هزار دانشجو را برعهده گرفته است که این مسئولیت بزرگی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه شهید بهشتی نیمی از مسوولیت ارائه خدمات بهداشت و درمان استان تهران را برعهده دارد، گفت: این مساله کار سنگینی است و کاری با این وسعت مساله کمی نیست که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آن را برعهده گرفته اند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آموزش پزشکی سابقه مهمی دارد، افزود: ریفورم در آموزش پزشکی در کشور ما به نوعی از این دانشگاه شروع شده است که امیدواریم با اصلاحات بتواند مسیر خود را با جدیت ادامه دهد.

وی تاکید کرد: ما باید متناسب با زمان خود را بسازیم چرا که نهادها نیز مانند انسان ها پیر و فرتوت می شوند و اگر نتوانند به درستی تغییرات را در خود ایجاد کنند قادر به ادامه مسیر نخواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقاء ارتباط استاد و دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی

لزوم ارتقاء ارتباط استاد و دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی