مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 10:502017-04-30پزشكي

فعالیت بیش از 2000 کارشناس و مهندس بهداشت حرفه ای در کشور


رییس مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت از فعالیت بیش از 2000 کارشناس و مهندس بهداشت حرفه ای در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسرو صادق نیت در همایش ایمنی و سلامت محیط کار که صبح امروزدر بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه بیماری های پوستی و کاهش شنوایی از جمله بیماری های شایع در محیط های کاری است، اظهار کرد: وزارت بهداشت در حال حاضر سه اقدام افزایش بازرسان، تامین نیروها با وسایل پیشرفته و تامین خودروی موردنیاز برای حضور در محیط های کاری را دنبال می کند.

وی بااشاره به اینکه امسال نیز تلاش شده سامانه های پیشرفته برای بازرسی ها ایجاد و آنها را تقویت کنیم، افزود: همچنین قرار است بازرسی ها به صورت اتوماسیونی انجام شود.

وی افزود: امروز بیش از 300 شرکت خصوصی جدا از نظارت بخش دولتی، نسبت به اندازه گیری مواجهات شغلی کارگران اقدام می کنند و آموزشگاه های خصوصی نیز زیر نظر وزارت بهداشت به شاغلان در این زمینه آموزش می دهند.

رییس مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که وظیفه نظارت بر ایمنی ساختمان هایی همچون پلاسکو برعهده کدام وزارتخانه است، گفت: وزارت کار بحث ایمنی محیط های کاری، کارگاه ها و کارخانجات را به عهده دارد و وزارت بهداشت نیز حوزه بهداشت سلامتی و محیط کاری را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 2000 کارشناس و مهندس بهداشت حرفه ای در کشور

فعالیت بیش از 2000 کارشناس و مهندس بهداشت حرفه ای در کشور