مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 10:102017-04-30اقتصادي

مذاکره برای حضور ساعت سازان سوییسی و ژاپنی در ایران/ ساعت خوب چند؟


رییس اتحادیه فروشندگان، سازندگان و تعمیرکاران ساعت گفت: بخش خصوصی در حال تلاش است تا با هماهنگی کشورهایی چون سوییس و ژاپن، خط تولید ساعت را در ایران راه اندازی کند اما برای انجام این امر به حمایت های دولت و تخصیص ارز دولتی نیاز است.

- عبدالرحیم احمدی در گفت وگو با ایسنا، به ارائه توضیحاتی درباره بازار ساعت پرداخت و با بیان اینکه در حال حاضر ایران در زمینه ساخت ساعت های مچی تولیدی ندارد، اظهار کرد: برای راه اندازی خط تولید برندهای مطرح در ایران نیاز است دولت نیز حمایت های لازم را انجام دهد.

اکنون حدود 10 درصد کار انتقال خط تولید برندهای خارجی به ایران انجام شده و با تکمیل آن این امکان وجود دارد که برای حداقل 300 نفر اشتغالزایی شود.

وی در عین حال به ارائه توضیحاتی در خصوص واردات ساعت های مچی پرداخت و عنوان کرد: در خصوص ساعت های مچی در کشور 40 واردکننده رسمی وجود دارد که اجناس خود را از مبادی گمرکی وارد می کنند و نمونه های آنها که تماما از برندهای مختلف دنیا تهیه شده را برای فروش در معرض دید خریداران قرار می دهند.

از کجا بفهمیم ساعتی اورجینال است؟ رییس اتحادیه فروشندگان، سازندگان و تعمیرکاران ساعت با بیان اینکه به طور کلی حدود 10 تا 20 درصد نمونه های ساعتی که در بازار وجود دارد، ممکن است نمونه های غیر اصیل باشد و به نوعی فیک محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای حضور ساعت سازان سوییسی و ژاپنی در ایران/ ساعت خوب چند؟

مذاکره برای حضور ساعت سازان سوییسی و ژاپنی در ایران/ ساعت خوب چند؟