مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 08:302017-04-30اقتصادي

تصویب سند توسعه شیلات سیستان و بلوچستان با رویکرد درآمد و اشتغال در جوامع روستایی


مدیرکل شیلات سیستان با اشاره به تصویب سند توسعه شیلات استان افزود: تولید درآمد و اشتغال در جوامع روستایی و ماندگاری مردم در روستاها از اهداف این سند بوده است که در این زمینه موفق عمل کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محبعلی سیستانی در شورای اقتصاد مقاومتی استان گفت: تا دو سال قبل وارد کننده بچه ماهی از سایر استان ها بودیم اما در حال حاضر با تولید سه میلیون و 750 هزار قطعه بچه ماهی در سال 95 و تحقق 105 درصدی اهداف به عنوان صادرکننده بچه ماهی به استان های خراسان و کرمان به خودکفایی در تولید بچه ماهی رسیده ایم.

وی افزود: با فعال کردن واحدهای تولید بچه ماهی، متوسط تولید در استخرهای خاکی و بتنی افزایش چشمگیری داشته است.

همچنین در این جلسه هدایت الله میرمرادزهی مدیر شیلات جنوب استان به ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در حوزه شیلات دریایی پرداخت .

وی گفت: شیلات ایران برای تحقق اهداف اشتغالزایی عملیات اجرایی ساخت اسکله و آبگیری مجتمع پرورش میگوی رودیک را آغاز کرده است.

مدیرکل شیلات جنوب استان افزود: منطقه ساحلی چابهار و کنارک و به ویژه گواتر از قطب های مهم پرورش میگو در سواحل زیبای مکران است.

وی افزود: 20 سایت مستعد پرورش میگو با مساحت حدود 42 هزار هکتار در 320 کیلومتر مرز آبی و 500 کیلومتر سواحل جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند توسعه شیلات سیستان و بلوچستان با رویکرد درآمد و اشتغال در جوامع روستایی

تصویب سند توسعه شیلات سیستان و بلوچستان با رویکرد درآمد و اشتغال در جوامع روستایی