مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 02:252017-04-29سياسي

معاون وزیر رفاه: دولت در شفاف سازی آماری آسیب های اجتماعی موفق بوده است


معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر این که هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم در زمینه شفاف سازی آماری آسیب های اجتماعی موفق عمل نکرده است، - گفت: دولت یازدهم با شفاف سازی در ارائه آمار و اطلاعات مربوط به آسیب های اجتماعی توانسته قدمی بزرگ در راه حل این مشکلات بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد میدری در نشست بررسی سیاست های رفاهی و اجتماعی دولت یازدهم که در ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی برگزار شد، گفت: مهم ترین ویژگی دولت تدبیر و امید در حوزه مسائل اجتماعی پذیرفتن مسائل و مشکلات و فراهم کردن امکان نقد و بررسی آن ها بوده است.

وی در ادامه به مناظره هشتم اردیبهشت ماه که با حضور کاندیداهای ریاست جمهوری برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در مناظره هشتم اردیبهشت ماه در زمینه مسائل اجتماعی عمدتاً مسائلی مطرح شد که پیش از آن طی دولت یازدهم از سوی وزارت رفاه در جامعه مطرح شده بود.

برای مثال مسأله دست فروشان که دکتر جهانگیری به آن اشاره کردند، حدود دو سال است که در معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری و گزارش های مختلفی در این خصوص تهیه شده است.

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: معاونت رفاه این وزارتخانه مسئول سنجش و رصد فقر در جامعه است و مسأله دست فروش ها نیز موضوعی است که هم اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر رفاه: دولت در شفاف سازی آماری آسیب های اجتماعی موفق بوده است

معاون وزیر رفاه: دولت در شفاف سازی آماری آسیب های اجتماعی موفق بوده است