مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 20:252017-04-29حوادث

حریق انباری در جنوب تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت 15:05 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه به همراه تانکر آب، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و غیره به محل حادثه واقع در خیابان فداییان اسلام نرسیده به بزرگراه آزادگان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهار کرد: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک انبار به مساحت حدود 1500 مترمربع رخ داده که داخل آن مملو از مواد پی وی سی ، اتصالات و غیره بود و حدود 300 مترمربع از آن کاملا شعله ور شده و شعله های آتش در حال سرایت به بخش های دیگر بود.

ملکی با بیان این که وجود سقف شیروانی عملیات اطفای حریق را با سختی هایی روبرو کرده بود، گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات خود را آغاز کرده و موفق شدند شعله های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان این که علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و آتش نشانان نیز پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق انباری در جنوب تهران

حریق انباری در جنوب تهران