مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:252017-04-29حوادث

دستگیری عاملان تیراندازی در خیابان خیام کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان نزاع مسلحانه در خیابان خیام که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان شده بود، خبر داد.

- " مرکز کرمانشاه، سرهنگ رضا شیرزادی در تشریح این خبر گفت: بامداد روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی در خیابان خیام و مجروح شدن یکی از شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان به منظور بررسی موضوع به سرعت وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از عوامل درگیری پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، افزود: ماموران انتظامی شهرستان پس از حضور در محل وقوع درگیری بلافاصله چهار نفر از عوامل نزاع را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بررسی های ماموران مشخص شد که یکی از افراد دستگیر شده، پیش از این نیز یک مورد درگیری مسلحانه و تیراندازی در سوابق کیفری خود داشته است.

سرهنگ شیرزادی خاطرنشان کرد: در این درگیری یکی از شهروندان به دلیل برخورد گلوله به پایش دچار آسیب دیدگی شد که توسط مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال یافت.

وی با بیان اینکه دستگیری دیگر عوامل دخیل در درگیری نیز در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد، تصریح کرد: با تمام توان با کسانی که نظم و امنیت عمومی را برهم زنند برخورد خواهیم کرد و هرگز به گروهی هنجار شکن اجازه خودنمایی نخواهیم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تیراندازی در خیابان خیام کرمانشاه

دستگیری عاملان تیراندازی در خیابان خیام کرمانشاه