مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 15:152017-04-29اقتصادي

تجلیل از فعالان حوزه ایمنی و بهداشت حرفه ای


به مناسبت 8 اردیبهشت ، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای از 20 فعال حوزه بهداشت حرفه ای قدردانی شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: نیروی انسانی یک سرمایه ملی است و سلامت آن ها تضمین کننده بقای چرخ اقتصاد است که شما بهداشتداران می توانید در زمینه کاهش حوادث و افزایش ایمنی و بهداشت در حوزه کار تاثیر به سزایی داشته باشید .

ذاکری با بیان اینکه وزارت صنعت و معدن و تجارت ، 40 درصد از شاغلین کشور و 60 درصد از حجم اقتصاد را به خود اختصاص داده است گفت: بحث ایمنی و سلامت در محیط کار یکی از اصلی ترین مباحث است که در امنیت این سرمایه های انسانی بسیار تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته چند حادثه آتش سوزی درکارخانجات استان اتفاق افتاد که نشان دهنده رعایت نکردن اصول ایمنی در کار بوده افزود: باید تلاش شود تا از سرمایه گذاری جهت تشکیل واحدهای تولیدی ابتدا ایمنی در نظر گرفته شود و بعد اقدام شود.

رییس سازمان صنعت / معدن و تجارت با اشاره به اینکه اگر امنیت سرمایه انسانی تضمین نشود چرخ اقتصاد هم از کار خواهد افتاد گفت: باید با ارائه آموزش های اصولی و میدانی در محیط کار توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای باعث افزایش آگاهی کارگران و کاهش حوادث مشابه باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فعالان حوزه ایمنی و بهداشت حرفه ای

تجلیل از فعالان حوزه ایمنی و بهداشت حرفه ای