مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 12:502017-04-29سياسي

نامه انتقادی میرسلیم به رقبا در خصوص مناظره دیروز


مصطفی میرسلیم در نامه انتقادی خود به سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که رشد رسانه ها و نظارت عمومی به مرحله ای رسیده است که امکان انکار وعده ها و عملکردها دیگر از نظریاتی همچون «دروغ بزرگ» پیروی نمی کند و درجا رسوایی پدید خواهد آورد.

- مصطفی میرسلیم در نامه انتقادی خود به سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که رشد رسانه ها و نظارت عمومی به مرحله ای رسیده است که امکان انکار وعده ها و عملکردها دیگر از نظریاتی همچون دروغ بزرگ پیروی نمی کند و درجا رسوایی پدید خواهد آورد.

باید به نحوی سخن گفت و وعده داد که فرداها ما را توان عمل به آن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم رقبای ارجمند، حضرات آقایان نامزدهای محترم دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری سلام علیکم اولین مناظره برگزار شد و شاهد مواردی بودیم که نمی توان در برابر آن ساکت ماند.

این جانب از مدافعان برگزاری زنده مناظره بوده ام و همچنان معتقدم نباید از آزادی مقید به قانون ترسید و به بهانه امنیت، جریان آزاد اطلاعات را متوقف ساخت.

از این رو از موضع وزیر محترم کشور رنجیدم، که اگر ایشان نتوانند اعتماد کنند که نامزدهای انتخابات (که شورای نگهبان بدقت گزینش کرده اند) مصالح ملی را رعایت می کنند؛ چگونه انتظار دارند مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه انتقادی میرسلیم به رقبا در خصوص مناظره دیروز

نامه انتقادی میرسلیم به رقبا در خصوص مناظره دیروز