مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 12:202017-04-29سياسي

نخبه پروری، انحراف در آموزش است


فعالیت فرهنگی را با الگوهای اقتصادی نمی توان مدیریت کرد و باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان ثابت کرد که انجام هر امری در حوزه فرهنگ، - یک پژوهشگر در حوزه ترویج علم گفت: فعالیت فرهنگی را با الگوهای اقتصادی نمی توان مدیریت کرد و باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان ثابت کرد که انجام هر امری در حوزه فرهنگ، شیوه خاص خود را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، اسماعیل یزدان پور در آیین آغاز دومین کارگاه آموزش مربیان باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کاشان اظهار کرد: همه ارکان فرآیند فعالیت فرهنگی و کتابخوانی، یادگیرنده هستند و به این جهت رسانه های مکتوب، ماندگار هستند چون عمق دارند.

به گفته وی، در فعالیت فرهنگی، حتی برای بایگانی و مستند نگاری هم باید منتشر شود و برای مربی گزارشگری کرد تا به سوال های خاص هر فرد جواب داده شده و این پاسخ ها را نیز با بیان روشن و خوب دوباره باید انتشار داد.

مدرس تجربه های موفق جهانی در ترویج کتاب خوانی تاکید کرد: نخبه پروری، انحراف در آموزش است و کتاب خوانی باید یک فعالیت یادآور برای کودکان باشد و حکم تکلیف و مشق شب برای آن ها نداشته باشد.

وی تصریح کرد: شیوه اجرا، در امر تشویق مخاطب، مهم تر از ارزش های مادی آن است زیرا شیوه تشویق باید منجر به شور اجتماعی و هویت بخشی شود تا اثربخش باشد و از اینرو است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه پروری، انحراف در آموزش است

نخبه پروری، انحراف در آموزش است