مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 12:052017-04-29اجتماعي

مدرسه انرژی اتمی در قزوین ساخته می شود


مدیرکل آموزش وپرورش از ساخت سومین مدرسه آموزش و پرورش کشور در استان قزوین در فضایی به وسعت 4000 متر مربع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالار قاسمی مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین صبح امروز(شنبه نهم اردیبهشت ماه) در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با بیان این که همه می کوشیم کشوری توسعه یافته و آباد داشته باشیم، اظهار کرد: راه توسعه یافتگی هر کشوری در آموزش وپرورش توسعه یافته است.

وی با بیان این که تکریم معلمان در حفظ و ارتقاء جایگاه معلمان اثرگذار است، افزود: معلمین توسعه یافته راه توسعه کشور را فراهم خواهند کرد.

وی با اشاره به برخی برنامه های آموزش وپرورش استان قزوین در هفته معلم افزود: با توجه به تعداد زیاد برنامه ها، برنامه های این هفته از 9 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: امسال از 254 معلم نمونه منطقه ای، 21 معلم نمونه استانی و 1 معلم نمونه کشوری در همایش تجلیل از معلمین استان تقدیر و قدردانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، مراسم تحلیل از فرزندان شهدای فرهنگی و جانبازان و ایثارگران، مراسم پیاده روی خانواده ویژه فرهنگیان، جلسه شورای آموزش وپرورش و برگزاری نمایشگاه دو روزه پژوهش در فرهنگ اقوام و ملل در روزهای 11 و 12 اردیبهشت از جمله برنامه های این اداره کل در هفته معلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه انرژی اتمی در قزوین ساخته می شود

مدرسه انرژی اتمی در قزوین ساخته می شود