مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 08:402017-04-29سياسي

منع فعالیت انتخاباتی معلمان در مدارس


تمام مدارس در جریان جهت گیری آموزش و پرورش در بحث انتخابات هستند و اگر در مواردی مدارس وارد بحث انتخابات شوند مقامات ناظر وجود دارند که با آنان برخورد کنند.

- رقابت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چند روزی است آغاز شده، وزارت آموزش و پرورش در کنار نقش موثرش به منظور ترغیب مردم برای مشارکت فعال و حداکثری در پای صندوق های رای اما و اگرهایی برای تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی در مدارس هم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر آموزش و پرورش در زمینه فعالیت های انتخاباتی در مدارس در ابتدا بر ضرورت حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات تاکید می کند.

دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش با تصریح این مطلب که مهم نیست چه کسی انتخاب شود بلکه آنچه مهم است حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است، زیرا حضور حداکثری باعث اقتدار نظام خواهد شد می گوید: به تمام مدارس ابلاغ کرده ایم حمایت و تبلیغات برای کاندیدایی خاص در انتخابات ریاست جمهوری ممنوع است.

همه جا به مسئولان عنوان کرده ایم که اصلا وارد بحث تبلیغات به نفع کاندیدای خاصی نشوند.

البته فرهنگیان و دانش آموزان را به مشارکت فعال دعوت می کنیم.

وی می افزاید: تمام مدارس در جریان جهت گیری آموزش و پرورش در بحث انتخابات هستند و اگر در مواردی مدارس وارد بحث انتخابات شوند مقامات ناظر وجود دارند که با آنان برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع فعالیت انتخاباتی معلمان در مدارس

منع فعالیت انتخاباتی معلمان در مدارس