مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 08:352017-04-29ورزشي

صدرنشینی شهروند سورک در لیگ دو فوتسال کشور


تیم شهروند سورک در دربی مازندران صدرنشین لیگ 2 فوتسال کشور شد.

- تیم شهروند سورک با پیروزی برابر تیم سفیرمیهمان آمل در شهرآوردمازندرانی ها درمسابقات لیگ دو فوتسال باشگاه های کشور صدرنشین گروه یک این مسابقات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"، در هفته پنجم این مسابقات که عصر دیروز با 15 دیدار درشهرهای مختلف کشور برگزار شد، تیم های هم استانی شهروند سورک وسفیرمیهمان آمل در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهروند با نتیجه نزدیک 3 بر2 میزبان مدعی خود را شکست داد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی گروه یک این مسابقات قرار گرفت.

تیم سفیرآمل که پس از چهار مسابقه گذشته خود پیروزی کسب نکرده بود، با حمایت تماشاگران خودی، توپ ومیدان را دراختیار گرفت و توانست بلافاصله گل تساوی را وارد دروازه تیم شهروند کند تا دو تیم با نتیجه تساوی یک بریک به رختکن بروند.

نیمه دوم این مسابقه، با شروع طوفانی تیم شهروند سورک آغاز شد و این تیم به فاصله 5 دقیقه از شروع این نیمه با دو گل ، حساب کار را 3 بریک به سود خود تغییر داد هرچند شاگردان جواد رزاقی در دقایق آخر بازی با زدن یک گل نتیجه را 3 بر 2 کردند، اما تلاش های آنها تاثیری در نتیجه بازی نداشت، تا سومین شکست این فصل تیم سفیرمیهمان آمل در خانه و در مقابل تماشاگران این شهر ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی شهروند سورک در لیگ دو فوتسال کشور

صدرنشینی شهروند سورک در لیگ دو فوتسال کشور