مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 08:252017-04-29ورزشي

امیرحسینی: از اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی لتونی خبر داد


رییس فدراسیون ورزش کارگری از اعزام کاروان ورزشی کارگران به مسابقات جهانی لتونی در 18 رشته ورزشی مردان و شش رشته ورزشی بانوان در خرداد ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرعلی حسینی در مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار کارگر که در مجموعه ورزشی سالن دارو پخش در حال برگزاری است، افزود: تغییرات نهضت ورزش کارگری در کشور از وظایف اصلی ما است و تمام تلاش ما بر این مبناست که بتوانیم ورزش را در بخش ورزش همگانی و هم قهرمانی در بین کارگران توسعه دهیم تا به شرایط مطلوبی برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: طبق ماده " 154" کار کلیه کارکنان موظف هستند با شرکت در فعالیت های ورزشی بتوانند با نشاط و انگیزه هر چه بیشتری حضور پیدا کنند تا بتوانند با شرایط بهتری به فعالیت های کاری خود بپردازند.

امروز اهمیت ورزش کارگری در بین تمام نهادها و ارگان ها و سازمان ها به واقع به طور کامل مشخص شده است و تمام کارخانجات و سازمان ها به این واقعیت رسیده اند که برای افزایش بهره وری نیروی کار خود باید به توسعه فعالیت های ورزشی بپردازند و از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند.

رییس فدراسیون ورزش کارگری در ادامه صحبت های خود، خاطر نشان کرد: امسال برای دومین بار اعزام بزرگترین کاروان ورزشی کارگری را در دو بخش زنان و مردان به مسابقات جهانی لتونی که اواخر خرداد ماه برگزار خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرحسینی: از اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی لتونی خبر داد

امیرحسینی: از اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی لتونی خبر داد