مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 03:262017-04-29سياسي

بازتاب مناظره نامزدهای ریاست جمهوری ایران در رسانه های غربی


نخستین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه- هشتم اردیبهشت ماه- در رسانه های مختلف جهان بازتاب گسترده ای یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه روابط فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، نخستین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه- هشتم اردیبهشت ماه- با حضور 6 نامزد برگزار شد.

این مناظره که با محور موضوعات فرهنگی- اجتماعی و به صورت پرسش و پاسخ از نامزدهای انتخاباتی از شبکه یک سیما پخش شد، در رسانه های مختلف جهان بازتاب گسترده ای یافت.

خبرگزاری رویترز در خبری با عنوان جناح راست بر سر بحث اقتصادی به روحانی تاخت ، به بیان اتهامی پرداخت که نامزدهای محافظه کار جناح راست ایران در نخستین مناظره انتخاباتی علیه حسن روحانی رییس جمهوری ایران مطرح کردند و او را به شکست در بهبود شرایط اقتصادی کشور حتی پس از گرم شدن تدریجی روابط تهران با غرب متهم نمودند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارش خود پیرامون نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ایران، با تمرکز بر اظهارات محمد باقر قالیباف شهردار تهران و یکی از شش نامزد تأیید صلاحیت شده، از اتهاماتی سخن به میان آورد که از سوی قالیباف علیه رییس جمهور وقت ایران مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب مناظره نامزدهای ریاست جمهوری ایران در رسانه های غربی

بازتاب مناظره نامزدهای ریاست جمهوری ایران در رسانه های غربی