مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 02:562017-04-28سياسي

غرب مقصر دستاورد اقتصادی کمتر از انتظار روحانی است


خبرنگار حوزه ایران روزنامه «گاردین»، در یادداشتی تأکید کرده که انتخابات در ایران رقابتی است و مردم اهمیت زیادی برای آن قائل هستند.

- خبرنگار حوزه ایران روزنامه گاردین ، در یادداشتی تأکید کرده که انتخابات در ایران رقابتی است و مردم اهمیت زیادی برای آن قائل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، سعید کمالی دهقان خبرنگار حوزه ایران روزنامه گاردین در یادداشتی که روز جمعه منتشر شد، تأکید کرده است که بر خلاف آنچه برخی گروه های خارج نشین از جمله گروهک تروریستی منافقین تبلیغ می کنند، انتخابات در ایران رقابتی است و از اهمیت بالایی برای مردم برخودار است.

نویسنده یادداشت در ابتدا می نویسد لحن افرادی چون رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع که آشکارا از کشورهای خارجی برای تغییر رژیم در ایران درخواست کمک کرده، مشابه جمهوری خواهان جنگ طلب و سیاستمداران تندروی اسراییلی است.

او به گروهک تروریستی منافقین هم اشاره کرده و با بیان اینکه این گروه تا چند سال قبل در فهرست سازمان های تروریستی آمریکا و اتحادیه اروپا بود، نوشته این سازمان فرقه مانند توانسته با پرداخت پول به سیاستمداران آمریکایی، اهداف خود را پیش ببرد.

کمالی دهقان اذعان کرده است منافقین به دلیل همکاری با رژیم عراق در جریان جنگ تحمیلی، به شدت در ایران منفور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب مقصر دستاورد اقتصادی کمتر از انتظار روحانی است

غرب مقصر دستاورد اقتصادی کمتر از انتظار روحانی است