مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 00:352017-04-28سياسي

مشروح نخستین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری


" شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در رسانه ملی،در حدود سه ساعت، پیرامون برنامه ها و مسائل جاری کشور با محوریت مسائل اجتماعی دیدگاه های خود را بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طرح و برنامه برای مدیریت و ساماندهی حاشیه نشینی و جلوگیری از رشد این پدیده نخستین سؤال مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که آقای میرسلیم در پاسخ گفت: مهمترین سرمایه ای که در هر کشوری وجود دارد نیروی انسانی آن است که باید متناسب با ظرفیت های زیستی در کشور توزیع شود و بر مبنای استعدادهایی که این نیروی انسانی دارد در پیشرفت کشور مشارکت کند.

طرح و برنامه برای مدیریت و ساماندهی حاشیه نشینی و جلوگیری از رشد این پدیده نخستین سؤال مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که آقای میرسلیم در پاسخ گفت: مهمترین سرمایه ای که در هر کشوری وجود دارد نیروی انسانی آن است که باید متناسب با ظرفیت های زیستی در کشور توزیع شود و بر مبنای استعدادهایی که این نیروی انسانی دارد در پیشرفت کشور مشارکت کند.

وی ادامه داد: در کشور ما، استان های مختلف هر کدام از استعدادهای خود به طور ویژه برخوردار هستند و نیروی انسانی ما هم با این استعدادهای مختلف باید به شکوفایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشروح نخستین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مشروح نخستین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری