مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 23:102017-04-28ورزشي

مروری بر خطبه های نماز جمعه شهرستان های فارس


حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی ما مرهون فداکاری های جانبازان و از خودگذشتی پاسداران عزیز است که چون کوهی استوار در مقابل دشمنان ما ایستاده اند.

****** حجت الاسلام درویشی خطیب نماز جمعه بیضا با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: شایسته است که کاندیداها در برنامه های تبلیغاتی به معرفی وبیان برنامه های خود بپردازند نه اینکه با تهمت وافترا دیگران را تخریب کنند ****** حجت اسلام طهماسبی امام جمعه فسا با اشاره به روز کارگر ، گفت : در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.

****** حجت الاسلام موسوی امام جمعه ایزدخواست ضمن ابراز تأسف از حادثه تروریستی در مرز میرجاوه که منجر به شهادت مرزبانان ایران شد گفت: مسوولین باید با عاملین این حادثه تلخ به شدت برخورد کنند.

" ****** حجت الاسلام صالحی امام جمعه موقت سده از مسوولین این شهر خواست تا با توجه به پتانسیل هاو فضاهای موجود در سطح شهر سده نسبت به ایجاد فضای سبز واماکن تفریحی ، فرهنگی و ورزشی برای مردم بویژه جوانان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر خطبه های نماز جمعه شهرستان های فارس

مروری بر خطبه های نماز جمعه شهرستان های فارس