مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 22:102017-04-28بين الملل

تجمع 40 هزار نفری مخالفان نواز شریف در اسلام آباد


هزاران نفر از طرفداران «عمران خان» رییس حزب تحریک انصاف با تجمع در اسلام آباد استعفای «نواز شریف» از سمت نخست وزیری این کشور را خواستار شدند.

- هزاران نفر از طرفداران عمران خان رییس حزب تحریک انصاف با تجمع در اسلام آباد استعفای نواز شریف از سمت نخست وزیری این کشور را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما" از اسلام آباد، هزاران نفر از طرفداران عمران خان رییس حزب تحریک انصاف با تجمع در اسلام آباد پایتخت پاکستان استعفای نواز شریف از سمت نخست وزیری این کشور را خواستار شدند.

طرفداران عمران خان امشب با تجمع در منطقه فیض آباد در نزدیکی اسلام آباد خواستار استعفای نواز شریف از نخست وزیری شدند و فریاد زدند نواز برو .

طرفداران حزب تحریک انصاف که تعدادشان به بیش از 40 هزار نفر می رسید به دعوت عمران خان برای وادار کردن نواز شریف نخست وزیر پاکستان به استعفا از سمتش تجمع کرده بودند.

پس از آنکه دادگاه عالی پاکستان هفته گذشته اعلام کرد شواهد ارائه شده برای برکناری نواز شریف کافی نیست عمران خان از مخالفان دولت، از طرفدارانش خواست در روز جمعه یعنی امروز برای استعفای نواز شریف در اسلام آباد دست به تجمع بزنند.

پس از انتشار اسناد تخلفات مالی فرزندان نواز شریف نخست وزیر پاکستان موسوم به پاناما گیت در فروردین ماه سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع 40 هزار نفری مخالفان نواز شریف در اسلام آباد

تجمع 40 هزار نفری مخالفان نواز شریف در اسلام آباد