مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 21:102017-04-28سياسي

حمایت ستاد مردمی نسیم هشتم از رییسی


ستاد مردمی جوانان «نسیم هشتم» متشکل از جمعی از جوانان و دانشجویان دانشگاه های شهر تهران در حمایت از کاندیداتوری حجت الاسلام رییسی اعلام موجودیت کرد.

- ستاد مردمی جوانان نسیم هشتم متشکل از جمعی از جوانان و دانشجویان دانشگاه های شهر تهران در حمایت از کاندیداتوری حجت الاسلام رییسی اعلام موجودیت کرد.

عارف افشار سخنگوی ستاد مردمی جوانان نسیم هشتم در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تشکیل این ستاد مردمی، اظهار داشت: نظر به وضعیت نامناسب کشور و شرایط سخت موجود برای آحاد ملت شریف ایران که حاصل بی تدبیری و مدیریت غیرعقلانی دولت کنونی می باشد.

جمعی از جوانان و دانشجویان دانشگاه های شهر تهران به صورت خودجوش و فارغ از تأسی به جریانات سیاسی، ضمن حمایت از کاندیداتوری حضرت حجت الاسلام رییسی بر خود وظیفه می دانند تا این شخصیت ارزشی و انقلابی را برای به بدست گرفتن سکان دولت آینده یاری نمایند.

وی خاطر نشان کرد: برای این منظور به جهت هم افزایی بیشتر و بهره گیری از نیروی خلاقیت و شور انقلابی نسل جوان، نخبه و دانشگاهی، ستاد مردمی جوانان نسیم هشتم اعلام موجودیت می نماید.

در این راستا در گام اول ستاد شهر تهران با حضور دانشجویانی از دانشگاههای شهید بهشتی، علامه طباطبایی، تهران، علم و صنعت و دانشگاههای آزاد شهر تهران فعالیت خود را آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاد مردمی نسیم هشتم از رییسی

حمایت ستاد مردمی نسیم هشتم از رییسی