مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 21:102017-04-28سياسي

مباحث اجتماعی را نباید با گرایش های سیاسی همراه کرد


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مباحث اجتماعی را نباید با گرایشات سیاسی همراه کرد، مردم مشکل مسکن دارند جوانان منتظر ازدواج و بیکاران منتظرکارند، - با مطرح کردن مسائل فرعی کار به جایی نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با بیان ارزیابی خود از نخستین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: برنامه بنده این است که یک تحول ایجاد کنیم یکی از دلایلی که باید در کشور تحول ایجاد کنیم همین دعواهای اینگونه است.

رییسی افزود: مردم منتظر ازدواج و مسکن و امکانات در کشور هستند و حتما باید مسئله ازدواج و اشتغال دور از این مسائل که چه کسی طرفدار چه گروهی است و این بگو مگوها، باید حل شود.

وی گفت: فراتر از این مباحث، ماموریتی که من برای خودم از طرف ملت احساس می کنم درباره دولت آن است که بدور از همه بازی های سیاسی و بگو مگو ها تحولی در کشور ایجاد تا مشکلات مردم حل شود و سفره و معیشت مردم رونق بگیرد.

رییسی افزود: این لزوم حضور امثال من را بیشتر افزایش می دهد که باید فراتر از این مباحث برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور که بخشی از آن مربوط به بیکاری و بخش دیگر ان مربوط سامان دادن اشتغال مردم است دنبال کنیم و انشاء الله خداوند توفیق دهد گام هایی که در این رابطه بر می داریم در جهت گره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مباحث اجتماعی را نباید با گرایش های سیاسی همراه کرد

مباحث اجتماعی را نباید با گرایش های سیاسی همراه کرد