مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 19:112017-04-28سياسي

مساله مسکن در اقتصاد یک امر درجه یک نیست


مسئله مسکن در اقتصاد کشورها یک امر درجه یک نیست، در اقتصاد کشورها به طور کلی مسئله اول، حفظ کشور و حدود و صغور و داخل کشورهاست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هاشمی طبا در جمع بندی صحبت های خود گفت: من از عزیزان و برنامه هایی که برای مسکن دارند، تشکر می کنم ، فراموش نکنیم که این دغدغه را همه برای سایر بخش ها دارند، این دغدغه برای خورد و خوراک و حاشیه نشین ها، روستاییان نیز وجود دارد و برای همه کشور به همین طریق بیان می شود، در همه اینها، فلش کار به سمت دولت می رود.

اینکه می گوید دولت این کار و یا آن کار را می کند، ساده است، اما ضمن اینکه دولت از یک محدوده ای نمی تواند فراتر برود، باید مورد توجه قرار گیرد.

امروز نه این دولت،بلکه دولت های جمهوری اسلامی خدمات بزرگی ارائه کرده اند.

همین شبکه برق سراسری، شبکه آب شهرها، شبکه گاز سراسری و شبکه سوخت رسانی و نیز امنیتی که در کشور وجود دارد از جمله خدمات دولت هاست که خیلی مهم است.

من بعضی وقت ها می بینم که همه ما که عضو نظام و علاقه مند به آن هستیم جزو اپوزسیون قرار می گیریم و با دستاویز قرار دادن کلماتی می خواهیم خودمان را توجیه کنیم.

مسئله مسکن در اقتصاد کشورها یک امر درجه یک نیست، در اقتصاد کشورها به طور کلی مسئله اول، حفظ کشور و حدود و صغور و داخل کشورهاست که متأسفانه علی رغم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله مسکن در اقتصاد یک امر درجه یک نیست

مساله مسکن در اقتصاد یک امر درجه یک نیست