مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 17:552017-04-28سياسي

هاشمی طبا : دولت کارهای زیادی انجام داده است + فیلم


از میان شش کاندیدای دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری مصطفی هاشمی طبا به قید قرعه سومین کاندیدایی بود که پشت تریبون قرار گرفت تا به این سوال که مشکل مسکن ناشی از چه مولفه هایی است و چه برنامه ای برای حل مشکل مسکن خصوصا برای زوج های جوان دارید پاسخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به سومین سوال مناظره اجتماعی مبنی بر این که مشکل مسکن ناشی از چه مولفه هایی است و چه برنامه ای برای حل مشکل مسکن خصوصا برای زوج های جوان دارید، اظهار کرد: حرکت در کشور باید برای حل علت هایی باشد که باعث بروز مشکلات برای اقشار مختلف جامعه است و همه حرف هایی که زده شده تاکنون این بوده که دولت آن کار را بکند و یا این کار را نکند، در حالیکه دولت کارهای زیادی انجام داده است.

وی ادامه داد: بدون اینکه نتوانیم درآمد ملی را افزایش دهیم امکان حل این مشکلات وجود ندارد و طبیعتا حل مشکل مسکن نیز از طریق پرداخت وام صورت می گیرد که در بخشی از شهرک های اطراف تهران یا شهرهای دیگر این مسکن ها به این منظور ساخته شده است .

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: موضوع این است که از مسکن مهمتر مسئله کار و اشتغال است.

هاشمی طبا یادآور شد: افراد و به خصوص جوانان با اشتغال می توانند سایر مسائل و مشکلات را نیز حل کنند و با حجم وامی که در بانکها مصوب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی طبا : دولت کارهای زیادی انجام داده است + فیلم

هاشمی طبا : دولت کارهای زیادی انجام داده است + فیلم