مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 14:352017-04-28سياسي

تبلیغات کاندیداها باید بر اساس عقل، عدل و قانون باشد


عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: تبلیغات کاندیداها باید بر اساس عقل، عدل و قانون باشد و فضای انتخاباتی برای همه کاندیداها به طور یکسان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه قم، آیت الله سید حسین موسوی تبریزی روز جمعه در آیین افتتاحیه ستاد انتخاباتی روحانی در قم که از سوی معاونت تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد برگزار شد، افزود :حضور مردم در ستادها در جهت آشنایی با کاندیدهای ریاست جمهوری، بیانگر احساس مسئولیت جامعه در قبال انتخاب بهترین گزینه است.

وی خاطرنشان کرد:مردم و علاقه مندان به دکتر روحانی بدون هیچ چشمداشتی در این ستاد گرد هم آمده اند تا در مسیر تبلیغات یاری گر ما باشند و برای کشور قدمی خیر بردارند.

موسوی تبریزی با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم یادآور شد:در آیات الهی خداوند بر تعقل و تفکر تاکید دارد یعنی اینکه انسان برای هر کار خود ابتدا باید دست به تعقل بزند و خوب بودن و بد بودن آن را بسنجد.

وی اظهار داشت:این آیات به ما می گویند که در همه مراحل زندگی خود به تعقل نیاز داریم همچنین انسانی که به خوبی فکر می کند می تواند نظرات و دیدگاههای خود را سنجیده تر به زبان بیاورد.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تصریح کرد:آزادی بیان و دیدگاه یکی از نعمات خداوند است که باید از تعقل و تفکر سرچشمه بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات کاندیداها باید بر اساس عقل، عدل و قانون باشد

تبلیغات کاندیداها باید بر اساس عقل، عدل و قانون باشد