مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 13:312017-04-28سياسي

امام جمعه کرج: نقشه های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات بی نتیجه خواهد ماند


انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در کشور پرشور و با حضور گروه های مختلف مردم برگزار می شود و تمامی نقشه های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن این انتخابات بی نتیجه خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرج، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در کشور پرشور و با حضور گروه های مختلف مردم برگزار می شود و تمامی نقشه های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن این انتخابات بی نتیجه خواهد ماند.

وی با بیان اینکه دشمنان سرمایه گذاری های بسیاری را برای عدم حضور مردم در این انتخابات انجام داده اند، افزود: مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی به هیچ یک از توطئه ها و سخنان یاوه دشمنان توجهی نکرده و با حضور پرشور خود در این انتخابات برگ زرین دیگری را در افتخارات کشور به ثبت خواهند رساند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه اکنون که زمان تبلیغات کاندیداها است، اظهار داشت: این افراد باید دقت کافی را در سخنان خود و وعده هایشان داشته باشند و وعده های بیهوده به مردم ندهند.

حسینی همدانی تأکید کرد: ترفندها و توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به کشور به نتیجه ای نخواهد رسید و مردم همچنان پایبند آرمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: نقشه های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات بی نتیجه خواهد ماند

امام جمعه کرج: نقشه های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات بی نتیجه خواهد ماند