مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 13:202017-04-28سياسي

پیام تسلیت روابط عمومی دادستانی کل کشور درپی شهادت جمعی از مرزبانان


روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور پیامی شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان در حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی جیش الظلم را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از دلیرمردان و مدافعان میهن اسلامی به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه موجب تاثر و تالم ملت بزرگ ایران شد و بار دیگر صحنه ای دهشتناک از دشمنی و ددمنشی دشمنان نظام اسلامی ایران را نشان داد.

بی شک غیرت و رادمردی این شهدای عزیز و جوانان غیور درس بزرگ دیگری از دفتر عشق،ایثار و پایمردی مردم ولایتمدار و ظلم ستیز ایران اسلامی است و در تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد شد و آیندگان هرگز از یاد نخواهند برد که این دلاور مردان چگونه در راه عزت،اقتدار و تامین امنیت کشورشان به شهادت رسیدند.

تروریست های مزدور و ناجوانمرد نیز باید بدانند که هرگز نمی توانند با انجام این قبیل اقدامات ددمنشانه آرامش و امنیت ایران اسلامی را بر هم زنند و یا نقشه های نخ نما شده خود را که هدفش خوش خدمتی به دشمنان این کشور و این نظام مقتدر اسلامی است؛پیاده کنند.

بدون شک اینگونه اعمال تروریستی کثیف و ناجوانمردانه خللی در عزم، اراده و ایستادگی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد و این ملت مقاوم و همیشه در صحنه با مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت روابط عمومی دادستانی کل کشور درپی شهادت جمعی از مرزبانان

پیام تسلیت روابط عمومی دادستانی کل کشور درپی شهادت جمعی از مرزبانان