مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 13:052017-04-28سياسي

معافیان: به انتخابات شوراها ورود نمی کنیم


رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان فارس گفت: این ستاد با مشخص شدن اعضا و ایجاد تشکیلات لازم، بعدازظهر شنبه 9 اردیبهشت رسما در شیراز آغاز به کار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحمید معافیان صبح جمعه 8 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: ستاد دکتر روحانی در استان فارس تلاش خواهد کرد در چارچوب قوانین زمینه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم کرده و با تاکید بر حرکت های اثباتی، کاندیدای مورد نظر خود را تبلیغ کند.

معافیان با تصریح اینکه فعالیت های تبلیغاتی ستاد های انتخاباتی باید با هدف اثبات کارآمدی ها و برنامه های مورد نظر کاندیداها باشد، گفت: با پرهیز از هر شیوه غیراخلاقی و خلاف قوانین و با استفاده از ظرفیت های موجود، تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را دنبال می کنیم و از هر حرکتی که به اصول پذیرفته شده لطمه وارد کند اجتناب خواهد شد.

وی اخلاق مداری را ملاک اصلی فعالیت ها دانست و تصریح کرد: قطعا همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، نشاط بیشتر را به دنبال خواهد داشت اما ستادهای دکتر روحانی در سراسر استان فارس هیچ دخالتی در تبلیغات انتخاباتی شوراها و کاندیداهای شوراهای شهر و روستا نخواهد داشت.

معافیان تاکید کرد که هر اطلاعیه، بنر، پوستر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیان: به انتخابات شوراها ورود نمی کنیم

معافیان: به انتخابات شوراها ورود نمی کنیم