مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 10:102017-04-28دانش

انتخاب رشته آزمون دکتری 96 از فردا آغاز می شود


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته داوطلبان آزمون دوره های دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 1396 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از فردا آغاز می شود.

حسین توکلی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما‏ "افزود: داوطلبان باید تا 13 اردیبهشت با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org برای انتخاب کدرشته محل های تحصیلی و ثبت آنها در برگه اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هر داوطلب می تواند 50 کد رشته محل تحصیلی را انتخاب کند گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز در سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر شده است .

توکلی افزود: داوطلبان برای پذیرش در کد رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی باید از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام کنند.

وی گفت: این آزمون جمعه 6 اسفند 95 برگزار شد و 260 هزار و 110 داوطلب در آن نام نویسی کردند که از این تعداد 212هزار و 941 داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند .

توکلی افزود: 199 هزار و 303 داوطلب آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شده اند که از این تعداد 75 هزار و 148 داوطلب مجاز به انتخاب کد رشته های تحصیلی دوره های روزانه و همچنین سایر دوره های آموزش عالی شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رشته آزمون دکتری 96 از فردا آغاز می شود

انتخاب رشته آزمون دکتری 96 از فردا آغاز می شود