مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 09:202017-04-28بين الملل

عضو کنگره آمریکا: ترامپ در سفر به اسراییل انتقال سفارت آمریکا را اعلام می کند


رییس جمهور آمریکا در جریان سفر ماه مه خود به تل آویو، رسما شهر اشغالی قدس را به عنوان پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و انتقال سفارت کشورش به قدس را اعلام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، رون دسانتیس، از نمایندگان جمهوری خواه در کنگره آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور در سفر قریب الوقوع خود به اراضی اشغالی، انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را اعلام خواهد کرد.

سناتور دی سانتیس ریاست کمیته فرعی امور امنیت ملی در کنگره آمریکا را برعهده دارد و ماه میلادی گذشته به اراضی اشغالی سفر کرد.

وی به بازدید از مراکزی که احتمالا سفارت آمریکا به آنجا منتقل می شود، پرداخت.

با این حال روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که دونالد ترامپ در جریان این سفر، شهر قدس را به عنوان پایتخت " یکپارچه" رژیم صهیونیستی به رسمیت خواهد شناخت، اما وعده خود در جریان تبلیغات انتخاباتی مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را عملی نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه یدیعوت، ترامپ در جریان سفر ماه مه آینده به تل آویو، قدس یکپارچه را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت خواهد شناخت و انتظار می رود که حمایت خود از تشکیل کشور فلسطین در کنار "اسراییل" در راستای پیشبرد "طرح صل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کنگره آمریکا: ترامپ در سفر به اسراییل انتقال سفارت آمریکا را اعلام می کند

عضو کنگره آمریکا: ترامپ در سفر به اسراییل انتقال سفارت آمریکا را اعلام می کند