مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 08:352017-04-28سياسي

برای انتخاب هر فرد و حضور در انتخابات، باید حجت شرعی داشته باشیم


وزیر بهداشت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فردی که در انتخابات از سوی مردم انتخاب می شود، سرنوشت کشور و انقلاب را رقم می زند و امیدواریم با کمک خدا، - مردم به تجربیات گذشته توجه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن هاشمی پس از بازگشت به کشور، هدف عمده سفر اخیر خود به عراق را گسترش روابط در حوزه سلامت با این کشور دانست و اظهار داشت: در این سفر برای افزایش همکاری های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و سرمایه گذاری های مشترک در عراق، تفاهم کردیم و امیدواریم که این تفاهم نامه ها، موجب استحکام روابط دو کشور شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طول سال های اخیر، ایران کمک های زیادی به کشور دوست و همسایه عراق کرده است، افزود: کمک های ایران تا جایی که طرف عراقی بخواهد، ادامه خواهد داشت و خوشبختانه علاقه مندی آنها به طب و جامعه پزشکی ایران بسیار زیاد است و عراق هم توانمندی ها، افراد قوی و تاریخچه ای غنی در علوم پزشکی دارد و امیدواریم که کشورهای اسلامی به روزهای اوج خود بازگردند.

وزیر بهداشت همچنین درباره انتخابات، گفت: انتخابات برای تمامی ملت ها فرصت بسیار ارزشمندی است و در کشور ما نیز فرصت انتخابات، با قیمت گرانی به دست آمده؛ چراکه نظام کشور از شاهنشاهی به مردم سالاری تبدیل شده و تمام مردم ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای انتخاب هر فرد و حضور در انتخابات، باید حجت شرعی داشته باشیم

برای انتخاب هر فرد و حضور در انتخابات، باید حجت شرعی داشته باشیم