مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 08:302017-04-28اقتصادي

تعداد کارخانه های تعطیل شده در دولت فعلی به زودی اعلام می شود


معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با اعلام تعداد طرح و واحدهای صنعتی متوقف به جا مانده از دولت نهم و دهم، از اعلام تعداد واحدهای متوقف طی دولت یازدهم طی روزهای آینده خبر داد.

- فرشاد مقیمی در گفت وگو با ایسنا، در مورد تعداد واحد و طرح های صنعتی متوقف در سال 1392 و پس از آغاز به کار دولت یازدهم، اظهار کرد: زمانی که دولت با تغییر و تحول مواجه شد بیش از 12 هزار طرح و واحد صنعتی در کل کشور متوقف که از این تعداد بیش از 6800 واحد درون شهرک های صنعتی بودند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این مساله برنامه ریزی های لازم مدنظر قرار گرفت تا اگر هر واحد می تواند به فعالیت خود ادامه دهد در این زمینه تعهدات لازم را ارائه کند و اگر واحدی قادر به ادامه ی فعالیت نیست زمین اختصاص یافته بازپس گرفته و در اختیار واحد جدید متقاضی قرار داده شود.

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با اشاره به این که برخی از این واحدهای صنعتی متوقف سوله زده و ماشین آلات لازم را خریداری کرده بودند اما نتوانستند به بهره برداری برسند، خاطر نشان کرد: در قالب طرح باز فعال سازی، این واحدها را مدنظر قرار دادیم تا مجددا به چرخه تولید بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کارخانه های تعطیل شده در دولت فعلی به زودی اعلام می شود

تعداد کارخانه های تعطیل شده در دولت فعلی به زودی اعلام می شود