مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 21:402017-04-27سياسي

احضار سرکنسول پاکستان توسط استاندار سیستان و بلوچستان


برای تولید امنیت در ایران و بویژه در سیستان و بلوچستان خیلی زحمت کشیده شده و خسارتهای زیادی پرداخت کردیم و برای دولت و ملت ایران اسلامی پذیرفتنی نیست که به راحتی بر دستاوردهای حاصل سرمایه ها و خون شهیدان صیانت از امنیت خدشه وارد شود.

وی گفت: شک نداریم که جریان ضد انقلاب پناهگاه امنی در سرزمین شما دارند و به راحتی به سلاحهای مخرب و سنگین دسترسی داشته و با استفاده از غفلت دولت و مرزبانان پاکستانی احساسات مردم ما را جریحه دار می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: صبر و مدارا کردن هر دولتی حدی دارد،شب گذشته که حادثه در مرز میرجاوه رخ داد آثار خون سرباز اسیری که به سمت بلوچستان پاکستان بردند بر زمین کشور شما نشسته است و مرزبان شما با وجود مشاهده خون حاصل از جنایت اشرار ولی حاضر نشده صورتجلسه کند در صورتی که براساس حقوق مرزبانان 2 کشور همسایه وظیفه اشان ثبت و گزارش وقایع مثبت و تلخ است.

وی خاطر نشان کرد: مرزبانان ایران با مشخص شدن راه خروج اشرار در همان ساعات نخست حادثه از طرف پاکستانی درخواست سرکوب و یا تشکیل تیمی با مشارکت طرفین می کند ولی مرزبان شما تمکین نمی کند ؛این عدم تمکین در دستگیری اشرار زمینه ساز ناهنجاری های فردی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار سرکنسول پاکستان توسط استاندار سیستان و بلوچستان

احضار سرکنسول پاکستان توسط استاندار سیستان و بلوچستان