مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 21:102017-04-27سياسي

احضار سرکنسول پاکستان در زاهدان


استاندار سیستان و بلوچستان در پی شهادت تعدادی از مرزبانان در منطقه مرزی میرجاوه ،سرکنسول پاکستان در زاهدان را احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اوسط هاشمی در این دیدار خطاب به محمد رفیع سرکنسول پاکستان اظهار داشت: در طول دوره مدیریتم در این چند سال در استان اولین بار است که سر کنسول کشور پاکستان را احضار کردم زیرا همیشه سعی شده مدارا شود و با تدبیر تهدیدها را از مرزهای خودمان دور کنیم.

وی افزود: برای تولید امنیت در ایران و به ویژه در استان سیستان و بلوچستان خیلی زحمت کشیده شده و خسارت های زیادی پرداخت شده و برای دولت و ملت ایران اسلامی پذیرفتنی نیست که به راحتی بر دستاوردهای حاصل از سرمایه ها و خون شهیدان صیانت از امنیت خدشه وارد شود.

وی گفت: شک نداریم که جریان ضد انقلاب پناهگاه امنی در سرزمین شما دارند و به راحتی به سلاح های مخرب و سنگین دسترسی دارند و با استفاده از غفلت دولت و مرزبانان پاکستانی احساسات مردم ما را جریحه دار می کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اگر ملاحظات همسایگی نبود، سرکوب اشرار برای نیروهای ایرانی کار دشواری نیست، افزود: انتظار اقدام قاطع و واکنش عملی از سوی دولت پاکستان در مقابله با گروه های تروریستی داریم که در سرزمین شما اتراق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار سرکنسول پاکستان در زاهدان

احضار سرکنسول پاکستان در زاهدان