مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 17:552017-04-27حوادث

سارقان طلا در ساوه دستگیر شدند


سارقان 2 میلیارد ریال طلا، جواهرات و وجه نقد از یک منزل مسکونی در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پرویز اسدی افزود: یک شهروند ساوجی در روزهای پایانی سال گذشته،در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام کرد که منزلش مورد سرقت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در تحقیقات اولیه متوجه شدند که صاحبخانه یک روز قبل از سرقت منزل را ترک کرده بود و در زمان بازگشت با ربودن زیورآلات وجه نقد به میزان 2میلیارد ریال مواجه می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این پرونده برای بررسی کارشناسی به پلیس آگاهی شهرستان ارجاع شد و در روند تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، 2 جوانی که مدت ها پیش به عنوان کارگران مغازه فرد شاکی با او آشنا بودند، به عنوان مظنون شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

سرهنگ اسدی ادامه داد: زمانی که متهمان پرونده متوجه شدند که پلیس در تعقیب آنان است، تمامی طلا و جواهرات سرقت شده را تحویل مالباخته دادند و هر 2 نفر در عملیاتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی ارجاع شدند.

وی افزود: سارقان اعتراف کرده اند که از چند ماه گذشته نقشه این سرقت را برنامه ریزی کرده بودند و پس از تهیه کلید یدک، اقدام به سرقت زیورآلات قیمتی، وجوه نقد و چند وسیله برقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان طلا در ساوه دستگیر شدند

سارقان طلا در ساوه دستگیر شدند