مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 17:402017-04-27سياسي

روحانی: بعضی ها از کلمه افتتاح خوششان نمی آید


روحانی در نخستین برنامه انتخاباتی خود در رادیو ایران گفت: لحن سخن برخی مسئولان کشور در سال های قبل از 92 لحن تقابل و گاهی جنگ بود.

من از روز اول پیامم به دنیا این بود که با ملت ایران و کشور ایران با زبان تکریم حرف بزنیدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم حجت الاسلام حسن روحانی در نخستین برنامه انتخاباتی خود در رادیو ایران با اشاره به برنامه های 4 سال پیش خود برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: به وضوح در آن زمان گفتم کشور وقتی از مشکلات فاصله می گیرد که مسیر ما اعتدال باشد و افراط و خشونت نتوانسته باعث خوشبختی هیچ ملت و هیچ کشوری شده باشد.

روحانی ادامه داد: اسلام اعتدال و اسلام رحمانیت اساس و پایه برای حرکت ملت بزرگوار ایران است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در 4 سال پیش که ما کار را شروع کردیم با مشکلات فراوانی روبرو بودیم، گفت: در آن زمان بیکاری رنج آوری را نسبت به جوانان و جامعه خودمان مواجه بودیم؛ درحالی که در 8 سال گذشته می شد کاری کرد که همه جوانمانی که متولیدن دهه 60 بودند به اشتغال برسند.

متاسفانه در زمینه اشتغال و شغل جوانان کار زیادی انجام نشده بود.

وی ادامه داد: قعطنامه ها شرایط کشور در مرز بحران قرار داده بود و مردم نسبت به ماه های آینده اطمینانی نداشتند و به همین دلیل در آغاز امر لازم بود در 5 مورد مهم سریعا تصمیم گیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: بعضی ها از کلمه افتتاح خوششان نمی آید

روحانی: بعضی ها از کلمه افتتاح خوششان نمی آید