مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 17:202017-04-27ورزشي

حسن روحانی: مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود


یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد که مسائل و مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین روحانی عصر امروز پنجشنبه در اولین برنامه انتخاباتی خود در رادیو ایران به ارائه گزارشی از عملکرد دولت یازدهم و برنامه های خود برای دولت دوازدهم پرداخت که بخشی از محورهای سخنان او در این برنامه به شرح زیر است: - اشتغال جوانان دغدغه به حقی است که در سال های 94 و 95 اشتغال خالص ما حدود 640 هزار نفر بود که اگر در سال های قبل هم همین قدر اشتغال ایجاد میشد مشکل اشتغال نداشتیم.

- مسائل و مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود برای ایجاد اشتغال باید سرمایه گذاری افزایش یابد و پول ها از دلالی به سمت بنگاه ها برود.

- با کلام و سخن شغل ایجاد نمی شود بلکه به امنیت نیاز است مردم باید نسبت به آیندشان مطمئن باشند تا سرمایه گذاری کنند و برای اشتغال هم باید زمینه و شرایط برای سرمایه گذاری چه برای مردم داخل و چه برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد شود.

- بعضی ها از کلمه افتتاح خوششان نمی آید افتتاح پروژه ها به معنی اعتماد مردم و سرمایه گذاری است بعضی ها فکر می کنند که وقتی پروژه ای افتتاح می شود ما دیروز برای آن تصمیم گرفتیم اما برای یک پروژه بزرگ سال ها کار شده است مثلا ورزشگاه شیراز که آن را افتتاح کردیم کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن روحانی: مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود

حسن روحانی: مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود