مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 17:102017-04-27اقتصادي

ایجاد شغل ساده نیست؛ به جای شعار برنامه ارائه دهید


یک کارشناس اقتصادی می گوید اینکه کاندیداها بگویند می خواهند اشتغال ایجاد کنند و برنامه ای برای آن ارائه ندهند، درست نیست.


 او معتقد است ایجاد اشتغال مستلزم تولید و تولید مستلزم فروش است در حالی که در ایران به دلیل سیاست دولت های گذشته بازار صادراتی .

- یک کارشناس اقتصادی می گوید اینکه کاندیداها بگویند می خواهند اشتغال ایجاد کنند و برنامه ای برای آن ارائه ندهند، درست نیست.

او معتقد است ایجاد اشتغال مستلزم تولید و تولید مستلزم فروش است در حالی که در ایران به دلیل سیاست دولت های گذشته بازار صادراتی نداریم که بتوانیم با بالا بردن تولید، فروش را افزایش دهیم.

غلامرضا سلامی در گفت وگو با ایسنا درباره اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری که گفته یارانه سه دهک اول در آمدی را زیاد می کند، اظهار کرد: دولت فعلی هم قرار است یارانه سه دهک اول درآمدی را سه برابر کند و سهم یارانه دهک های بالا کم شود.

به طور کلی فقط سه دهک اول استحقاق دریافت یارانه را دارند؛ این که تاکنون این اتفاق نیفتاده به این علت نیست که نخواسته اند بلکه به این علت است که شفافیت اقتصادی ما کم است و تمیز دادن دهک های پایین درآمدی از بالا مشکل است.

افراد دهک پایینی درآمدی به راحتی قابل شناسایی نیستند، دهک های بالا امکان دارد که خود را به عنوان دهک پایین در آمدی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شغل ساده نیست؛ به جای شعار برنامه ارائه دهید

ایجاد شغل ساده نیست؛ به جای شعار برنامه ارائه دهید