مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 16:402017-04-27اقتصادي

مشکلات سه شنبه بدون خودرو در اصفهان


سه شنبه های بدون خودرو یک رفتار شعاری به دور از برنامه ریزی بود که اگر درست اجرا می شد می توانست در شهرهای مشابه اصفهان نیز تقلید شود و اثرگذار باشد نبود مدیریت درست کار را به جایی کشانده است که مردم اصفهان برای لغو سه شنبه های بدون خودرو لحظه شماری می کنند.

- : در اردیبهشت ماه سال 95 جمالی نژاد شهردار اصفهان پیشنهاد سه شنبه های بدون خودرو را مطرح کرد و پس از آن ورود خودروها را به خیابان های پر تردد شهر در این روز ممنوع شد.

هرچند در هفته های نخست این طرح جدیت شهرداری از طرف مردم درک نشد اما کم کم متوجه شدند مسئولین شهر اصفهان برای اجرای این طرح بسیار مصر هستند.

کم کم سه شنبه های بدون خودرو برای مردم نامی آشنا و البته ملال آور شد زیرا بسیاری از فعالیت های شهری که قبلا به وسیله خودرو در این معابر انجام می شد مختل شد و در حاشیه طرح مذکور ترافیک شدیدی به وجود آمد.

یکی از شهروندان ساکن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار تیترشهر دراین باره گفته بود، متاسفانه مسئولین شهری برای مطرح کردن خود طرح های عجیبی را به راه انداخته اند.

من مغازه آب میوه فروشی در خیابان چهارباغ دارم و مجبور هستم در طول روز چند نوبت از تره بار مرکز با وانت ، بار جا به جا کنم اما متاسفانه در روزهای سه شنبه کار من به شدت دچار مشکل می شود و همه برنامه های من بهم میریزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات سه شنبه بدون خودرو در اصفهان

مشکلات سه شنبه بدون خودرو در اصفهان