مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 15:562017-04-27سياسي

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس: قطعه 2 آزادراه تهران ـ شمال کلنگ زنی می شود


نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعه دو آزادراه تهران ـ شمال از شهرستانک تا پل زنگوله به زودی با توجه به مشخص شدن پیمانکاران کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان چالوس، قاسم احمدی لاشکی بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به اینکه در دوران وزیر راه در حوزه صنعت هوایی اقدامات مؤثری انجام شد، اظهار کرد: امروز در حوزه راه و شهرسازی اتفاقات خوبی افتاد و آزادراه تهران ـ شمال که تعطیل شده بود اکنون این دولت با اراده ای جدی برای اجرای این پروژه دارد.

وی با بیان اینکه با همکاری بنیاد مستضعفان قطعه یک آزاد راه تهران ـ شمال تکمیل و 70 کیلومتر از طول مسیر کوتاه می شود، افزود: قطعه دو از شهرستانک تا پل زنگوله به زودی با توجه به مشخص شدن پیمانکاران کلنگ زنی می شود.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تونل شهری چالوس که در دو سال اخیر اجرایی شد، خاطرنشان کرد: چالوس و نوشهر وضعیت ترافیکی بدی داشت اما امروز نگرانی ها در این حوزه کم شده است و پل کشکسرا و زیرگذرهای اجرایی شده، با وجود تحریم ها و تنگناها به ثمر نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس: قطعه 2 آزادراه تهران ـ شمال کلنگ زنی می شود

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس: قطعه 2 آزادراه تهران ـ شمال کلنگ زنی می شود