مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 12:352017-04-27فناوري

ماجرای غم انگیز مسدود شدن یک استارت آپ ایرانی


می گوید بدون هیچ اطلاعی، بعد از یک سال خونِ دل خوردن و جلب اعتماد کاربران فیلتر شده اند.

از دوندگی های بی سرانجام و رفتارهای قهرگونه، حرف هایش بوی ناامیدی می دهد اما وقتی می گوید اگر این سایت را مسدود کنند، بلاخره یک سرویس خارجی جای ما را خواهد گرفت سراسر دلسوزی و علاقه است.

سعید مشهدی، جوان کارآفرین و خلاق 28 ساله اهل مشهد و مدیرعامل و توسعه دهنده نرم افزار یک استارت آپ ایرانی حوزه فین تک است که حاصل تلاش هایش طی روزهای اخیر به دستور دادستانی فیلتر شد.

این نرم افزار اولین سیستم پرداخت فرد به فرد برای اشخاص و کسب وکارها است و به افراد این امکان را می دهد که انتقال وجه، بسیار ساده تر از دستگاه های خودپرداز یا درگاه های اینترنتی صورت بگیرند.

دسترسی به این نرم افزار بدون هیچ اخطار یا اطلاعی، طی هفته گذشته به دستور دادستانی مسدود شد؛ در حالی که این سایت پیش از این نیز یک بار دیگر طعم تلخ این واکنش را تجربه کرده بود.

مشهدی با اشاره به اینکه پس از گذشت یک هفته، هنوز تغییری در شرایط این نرم افزار ایجاد نشده است، درباره علت این فیلترینگ می گوید: یکی از کاربران، با استفاده از این سامانه انتقال وجه، اقدام به فروش یک فیلم هالیوودی کرده که از قضا یکی از مشتریان این فرد از اعضای نامحسوس کمیته مصادیق جرایم سایبری بوده است و با عکس گرفتن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای غم انگیز مسدود شدن یک استارت آپ ایرانی

ماجرای غم انگیز مسدود شدن یک استارت آپ ایرانی