مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 11:552017-04-27سياسي

بازدید وزرای امورزنان کشورهای اسلامی از موزه ملی پوشاک اقوام در مشهد


جمعی از میهمانان خارجی نشست وزرای امور زنان کشورهای اسلامی که امروز در قالب رویداد مشهد 2017 آغاز شد، از «مینیاتورموزه ملی پوشاک اقوام » در این شهر دیدن کردند - جمعی از میهمانان خارجی نشست وزرای امور زنان کشورهای اسلامی که امروز در قالب رویداد مشهد 2017 آغاز شد، از مینیاتورموزه ملی پوشاک اقوام در این شهر دیدن کردند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل وزارت امور اجتماعی سوریه در جریان این بازدید گفت : زنان ایران پیشرفت های قابل ملاحظه ای در حوزه های مختلف کسب کرده اند اما برای درک این ظرفیت ها و توانمندی ها باید به این کشور سفر کرد و از نزدیک این توانمندی را دید.

ریمه قدری افزود : تصویر بیرونی از زنان ایرانی و توانایی های آنان و آن چه که در این کشور می توان دید با تصویر بیرونی بسیار متفاوت است.

او گفت: امروز زنان و کودکان سوریه درزیر خشونت و جنگی تحمیلی مقاومت کرده و با کرامت نفس زندگی می کنند و در این شرایط فقط برادران و خواهران ایرانی هستند که برای ما کمک و یار و همراه بوده اند.

یکی از بانوان فعال در عرصه سیاسی خراسان رضوی هم در این دیدار گفت : زنان ایرانی تلاش می کنند در فضایی که قوانین بر اساس ضوابط دموکراسی تعیین کرده، حقوق خود را بیشتر تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزرای امورزنان کشورهای اسلامی از موزه ملی پوشاک اقوام در مشهد

بازدید وزرای امورزنان کشورهای اسلامی از موزه ملی پوشاک اقوام در مشهد