مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:552017-04-27بين الملل

83 درصد موصل به طور کامل آزاد شده است


"، سخنگوی وزارت کشور عراق گفت نیروهای عراقی همچنان در جبهه های مختلف در حال پیشروی هستند و نزدیک به 83 درصد از کارِ آزادسازی شهر موصل کامل شده است.

تلویزیون سی سی تی وی اعلام کرد سعد معان گفت در چند روز گذشته نیروهای ضد تروریسم توانستند بسیاری از روستاهای منطقه الحظر در شمال و سه محله دیگر از جمله الثوره را در شمال غربی موصل تحت کنترل خود در آورند.

معن گفت: ما قسمت شرقی موصل و بیش از 60 درصد از غرب آن را به طور کامل آزاد کرده ایم و در مجموع نزدیک به 83 درصد از اهداف نظامی خود دست پیدا کرده ایم.

وی در توضیحات خود درباره پیشرفت عملیات گفت فرماندهی مشترک عملیات برای آزادی هر یک از محله ها مدت زمان خاصی را معین کرده است اما هنگام جنگ شرایط می تواند بسیار پیچیده شود و گاهی تروریست ها در میان غیرنظامیان مخفی می شوند و مانع پیشرفت عملیات می شوند.

معن گفت: ما بر اساس برنامه ها غیرنظامیان را از تروریست ها جدا می کنیم و سپس با استفاده از تک تیراندازان و گروه های تهاجمی به دشمن حمله می کنیم.

نیروهای ما با سازمانهای های اطلاعاتی نیز کار می کنند تا حملات هوایی مستقیم به محل حضور افراطی ها، خودروها و سایر تجهیزات آنها انجام شود.

وی گفت نیروهای امنیتی برنامه مؤثری برای محافظت از غیرنظامیان دارند و علاوه بر آن وزارت کشور با همکاری دیگر نهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 درصد موصل به طور کامل آزاد شده است

83 درصد موصل به طور کامل آزاد شده است