مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:052017-04-27اجتماعي

پاکسازی حاشیه جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین


حاشیه جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین با حضور تشکلهای مردم نهاد و با همکاری دانشجویان، خبرنگاران، بسیج و نیروهای هلال احمر اردبیل پاکسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" اردبیل/ حاشیه جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین با حضور تشکلهای مردم نهاد و با همکاری دانشجویان، خبرنگاران، بسیج و نیروهای هلال احمر اردبیل پاکسازی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: زندگی سالم در گرو طبیعت زیباست که در این زمینه مردم رسالتی بسیار حساس دارند و می توانند باتوجه به محیط زیست و منابع طبیعی گام بزرگی در حفاظت از این منابع بردارند.

هدایت با اشاره به اینکه در راستای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست برنامه های مختلفی انجام شده است، افزود: از جمله این برنامه ها توسعه کشت نهال در کنار جاده ها و دل طبیعت است که انتظار داریم در نگهداری این درختان علاوه بر همت مسئولان مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: امروز جوانانی از اقشار مختلف و طیف های مردمی از دانشجویان و دانش آموزان گرفته تا خبرنگاران خبرگزاری های اردبیل برای پاکسازی طبیعت گرد هم آمدند تا بگویند که حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی از اهمیت به سزایی برخوردار است و باید این فرهنگ به طور همه جانبه در جامعه ترویج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی حاشیه جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین

پاکسازی حاشیه جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین