مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 20:102017-04-26سياسي

عدالت رسانه ای در پخش برنامه های تبلیغاتی نامزد ها وجود دارد


عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: برای هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری بیش از هزار دقیقه برای تولید برنامه های مختلف تلویزیونی اعم از تولیدی و مستند برنامه ریزی شده و همه این برنامه ها از عدالت، - برابری و تساوی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، سید احسان قاضی زاده هاشمی در حاشیه نشست کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نشست های هر روز این کمیسیون در رسانه ملی گفت: این کمیسیون نقش نظارتی ویژه ای بر روند ضبط، تولید و پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری دارد.

وی افزود: از دیروز که ضبط برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شده است و از امروز که پخش این برنامه ها آغاز می شود کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات بر روند پخش همه برنامه های خبری، تولیدی و مستند نظارت خواهد داشت.

قاضی زاده هاشمی تأکید کرد: حقوق همه نامزدها به صورت علی السویه رعایت خواهد شد و به حکم قانون و بر اساس نظارت کمیسیون تبلیغات انتخابات بر اساس عدالت و برابری رسانه ای شاهد عدالت و برابری در تمام برنامه نامزدها اعم از تولیدات تلویزیونی، مستندها و حتی بخش های خبری هستیم.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: در این روند کمیسیون نظارت بر انتخابات، نظارت کاملی را اعمال کرده است و خواهد کرد و تا به حال هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت رسانه ای در پخش برنامه های تبلیغاتی نامزد ها وجود دارد

عدالت رسانه ای در پخش برنامه های تبلیغاتی نامزد ها وجود دارد