مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 18:202017-04-26اقتصادي

مجارستان به ازدیاد برداشت نفت در ایران کمک می کند


معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان این که شرکت نفت و گاز مجارستان (MOL) علاقه‎مند به فعالیت در بخش ازدیاد برداشت (EOR & IOR) است، - گفت: این شرکت مجارستانی در این زمینه تخصص 70 ساله دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین زمانی نیا بعدازظهر امروز (چهارشنبه، 6 اردیبهشت ماه) پس از دیدار با گاشو، معاون شرکت نفت و گاز مجارستان (MOL)، یانوش کواچ، سفیر این کشور و هیئت همراه اظهار کرد: در این ملاقات فرصت های سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز ایران بررسی شد.

وی با بیان این که MOL از علاقه مندی خود برای همکاری بلندمدت با شرکت های ایرانی خبر داده است، تصریح کرد: حضور و مشارکت در پروژه های صادراتی گاز ایران، خط لوله و انتقال گاز، از محورهای مورد علاقه این شرکت برای همکاری با صنعت نفت ایران بوده است.

معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی، خرید گاز مایع (LPG) و حضور در پروژه های پالایشگاهی، گاز طبیعی مایع شده (LNG) و ان جی ال (NGLs) را از دیگر محورهای مورد مذاکره با این شرکت مجارستانی اعلام کرد و یادآور شد: این شرکت تحت پوشش دولت مجارستان و عمده سهام آن در اختیار دولت است، ضمن این که شرکت نفت عمان از سهامداران این شرکت نیز به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجارستان به ازدیاد برداشت نفت در ایران کمک می کند

مجارستان به ازدیاد برداشت نفت در ایران کمک می کند