مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 17:112017-04-26سياسي

حجت الاسلام حسینی: مسابقات بین المللی قرآن کریم توانمندی کشورمان را به نمایش گذاشت


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به مسابقات بین المللی قران امسال متفاوت از گذشته برگزار شد، گفت: این اتفاق بزرگ با هم فزایی نهادهای مختلف توانایی های جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

- " آیین اختتامیه سی وچهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دقایقی پیش با تلاوت سعید پرویزی نفر اول رشته قرائت این مسابقات آغاز شد.

در این مراسمحجت الاسلام سیدمصطفی حسینی رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه طی سخنانی از برگزاری مسابقات امسال با ویژگی های متمایز خبر داد و گفت: مسابقات امسال برای اولین بار در قالب 5 رویداد بزرگ برگزار شد و طی آن اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان، دومین دوره روشندلان، اولین دوره طلاب، پنجمین دوره دانش آموزی که پس از وقفه ای 20 ساله برگزار شد ؛ همچنین امسال شاهد برپایی سی وچهارمین دوره مسابقات بین المللی بزرگسالان بودیم.

وی ادامه داد: این اتفاق بزرگ با هم افزایی نهادهای مختلف توانایی های جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت و حرکتی برای توجه مردم و مسئولان به قرآن و بکارگیری آموزه های آن در زندگی فردی و اجتماعی بود.

حجت الاسلام حسینی خلق این رویداد عظیم را به برکت قرآن کریم دانست و گفت: با تلاش خادمان قرآن در نهادهای مختلف این رویداد عظیم به خوبی مورد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حسینی: مسابقات بین المللی قرآن کریم توانمندی کشورمان را به نمایش گذاشت

حجت الاسلام حسینی: مسابقات بین المللی قرآن کریم توانمندی کشورمان را به نمایش گذاشت