مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 17:062017-04-26سياسي

استاندار کرمان: سرمایه گذاری در بخش سلامت توجیه پذیر و اقتصادی است


سرمایه گذاری در بخش سلامت و بهداشت توجیه پذیر و اقتصادی است و موجب تحول و بهبود وضعیت سلامت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمان، علیرضا رزم حسینی عصر امروز در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه جمعی از مدیران این دانشگاه با گرامیداشت هفته سلامت اظهار داشت: استان کرمان قبل از انقلاب اسلامی جایگاهی در علوم پزشکی نداشت اما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اتفاقات خوب و بزرگی در آن شکل گرفته است.

استاندار کرمان به خدمات دولت در حوزه سلامت اشاره کرد و عنوان داشت: ابتدا فکر می کردیم به دلیل گستردگی و پهناوری استان کرمان نتوانیم در این حوزه کارآمد و موفق باشیم و به همه نقاط استان خدمات ارائه کنیم اما اراده ای انجام شد و اتفاقات بزرگی صورت گرفت و طرح تحول سلامت از دل آن بیرون آمد و این موجب شده است که دغدغه ها در حوزه سلامت کم و کمتر شود.

رزم حسینی سرمایه گذاری در بخش سلامت و بهداشت را توجیه پذیر و اقتصادی دانست و گفت: حضور سرمایه گذاران در این حوزه موجب تحول و بهبود وضعیت سلامت می شود هر چند که استقبال خوبی هم در این زمینه شده است.

وی تصریح کرد: عملکرد دولت باید در دو سال اخیر مورد ارزیابی قرار بگیرد چراکه تنها دو سال است تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم، در این دو سال کارنامه دولت درخشان است، ثبات اقتصادی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: سرمایه گذاری در بخش سلامت توجیه پذیر و اقتصادی است

استاندار کرمان: سرمایه گذاری در بخش سلامت توجیه پذیر و اقتصادی است