مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 16:562017-04-26بين الملل

وزیر الجزایری: توافقنامه سیاسی اساس حل بحران لیبی است


وزیر امور مغرب، اتحادیه آفریقا و اتحادیه عرب در دولت الجزایر تأکید کرد که توافقنامه سیاسی الصخیرات اساس حل بحران لیبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، عبدالقادر مساهل با اشاره به اینکه توافقنامه سیاسی که در تاریخ 17 دسامبر 2015 در مغرب امضا شد، اساس حل بحران لیبی است، گفت که این توافقنامه با نظارت سازمان ملل به امضا رسید و بایستی آن را حفظ کرد.

مساهل همچنین در برنامه قضایا الساعه که از تلویزیون الجزایر پخش شد، افزود که این توافقنامه قابل بازنگری و اصلاح است و در یکی از بندهای آن تأکید شده است که طرف های امضا کننده توافقنامه هر زمانی که بخواهند می توانند با یکدیگر دیدار کرده و مفاد توافقنامه را مورد بررسی قرار داده و اصلاحاتی در آن انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سفرش به لیبی برای ارائه طرح یا راه حلی نبوده است، افزود که خود لیبیایی ها می توانند طرح و یا راه حلی ارائه کنند.

مساهل همچنین اشاره کرد که این توافقنامه سیاسی یک دوره انتقالی را سیر می کند و یک راه حل نهایی نیست بلکه راه حل پس از تدوین قانون اساسی جدید و برگزاری انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/م http://fna.

ir/HVCAWF نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر الجزایری: توافقنامه سیاسی اساس حل بحران لیبی است

وزیر الجزایری: توافقنامه سیاسی اساس حل بحران لیبی است