مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 16:112017-04-26بين الملل

دویچه وله گزارش داد پاکستان باید بابت روابطش با ریاض به ایران اطمینان بخشی دهد


واجب است پاکستان، ایران را متقاعد کند که ائتلافش با عربستان تنها علیه القاعده و داعش بوده و حکومت های سوریه و عراق را نشانه نگرفته است.

- پاکستان باید بابت روابطش با ریاض به ایران اطمینان بخشی دهد وبگاه شبکه خبری آلمانی نوشت: واجب است پاکستان، ایران را متقاعد کند که ائتلافش با عربستان تنها علیه القاعده و داعش بوده و حکومت های سوریه و عراق را نشانه نگرفته است.

در تحلیلی پیرامون رویکردهای اخیر پاکستان در قبال ایران و عربستان نوشت: در حالی که پاکستان به طور معمول سعی در حفظ روابط با ایران و عربستان دارد، اما اینک قصد تغییر کامل آن را گرفته است.

بر اساس این گزارش، پاکستان به تازگی راحیل شریف رییس سابق ستادکل نیروهای مسلح خود را به سمت رییس ائتلاف نظامی عربستان برگزیده است، اقدامی که کارشناسان آن را در وهله نخست علیه ایران برمی شمارند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز از سفر روز جمعه راحیل شریف به ریاض جهت رایزنی در این زمینه خبر داد، هرچند که مقام های مرتبط مدعی هستند که ائتلاف تحت فرماندهی شریف اقدامی علیه کشورهای مسلمان نمی کند.

خبرنگار دویچه وله در حالی از مشوق های نواز شریف نخست وزیر پاکستان به ایران برای آرام کردن این کشور به دنبال انتصاب جنجال برانگیز راحیل شریف خبر داده که بعید است این ابتکارها نتیجه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دویچه وله گزارش داد پاکستان باید بابت روابطش با ریاض به ایران اطمینان بخشی دهد

دویچه وله گزارش داد پاکستان باید بابت روابطش با ریاض به ایران اطمینان بخشی دهد